- Як написати опис міні-продукту, що викликає бажання купити
- Формула продаючого оферу – що має бути в пропозиції, щоб її не могли проігнорувати
- Головні помилки в текстах, які «вбивають» продажі
Ти навчишсяписати тексти, які можна використовувати для продажу свого міні-продукту, без страху, що вони не спрацюють.
«Секретні формули складання продаючого оферу»
КОПІРАЙТИНГ. ЯК НАПИСАТИ ПРОДАЮЧІ ТЕКСТИ ДЛЯ МІНІ-ПРОДУКТУ,ОФЕРУ ТА ЛЕНДІНГУ
- Як масштабувати міні-продукт, не підвищуючи рекламний бюджет
- Що потрібно зробити після перших продажів, щоб доходи зростали в геометричній прогресії
- Як правильно вибудувати клієнтський шлях, щоб люди купували ще й ще
- Чому деякі люди заробляють на міні-продуктах $1000, а інші – десятки тисяч? (розбір ключових стратегій)
7 фатальних помилок, через які твій міні-продукт не принесе або не приносить грошей.
ЯК МАСШТАБУВАТИ ПРОДАЖІ МІНІ-ПРОДУКТУ ВІД $10 000 до $30 000 – МЕТОДОЛОГІЯ ЯКА ПРИНЕСЕ МІЛЬЙОНИ
Ти навчишся збільшувати свої продажі та доходи, вибудуєш систему, яка буде приносити стабільний потік клієнтів.
ЗАПУСК ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ БЕЗ ЗЛИВУ БЮДЖЕТУ
Ексклюзивний доступ до закритого вебінару: «Як запустити рекламу на міні-продукт без зливу бюджету та з окупністю x8»
- Як правильно обрати цільову аудиторію? Щоб реклама потрапляла до тих, хто готовий купити
- Як протестувати рекламу без зливу бюджету? Робоча стратегія перевірки креативів
- Який бюджет потрібен? Формула розрахунку для безпечного запуску
- Формула ПРОДАЮЧОГО креативу – які 3 ключові елементи він має містити
- Які креативи НЕ спрацюють – типові помилки, через які реклама не приносить результату
- Як створити сильний офер для креативу, щоб люди захотіли перейти на лендінг
- Call to Action (CTA), що дійсно працює – як правильно закликати до дії
- Різниця між фото-, відео- та анімаційними креативами – що обрати під твій продукт
Готові приклади продаючих лендінгів + чек-лист ключових елементів
СИСТЕМА СТВОРЕННЯ ПРОДАЮЧИХ РЕКЛАМНИХ КРЕАТИВІВ.
- Знайдеш грошову ідею для міні-продукту, яка продається сама 24/7
- Проведеш либокий аналіз конкурентів – та зрозумієш, що працює в твоїй ніші
- Розбереш цільову аудиторію: та знайдеш своїх людей та їхні реальні болі та потреби
Фінансовий прогноз-калькулятор для твого міні-продукту під будь-яку тему та нішу.
ЯК ЗНАЙТИ МІНІ-ПРОДУКТ, ЯКИЙ БУДЕ ПРИНОСИТИ ЩОДНЯ ЗАРОБІТОК?
СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ МІНІ ПРОДУКТУ З ВЕЛИКОЮ ОКУПНІСТЮ ПРИ МІНІМАЛЬНИХ БЮДЖЕТАХ
Авторський список перевірених 200 тем для міні продуктів, які можна швидко реалізувати в різних нішах
У тебе буде чітке бачення стратегії продажу твого міні-продукту, ти зрозумієш всі етапи запуску та зможеш відразу заробляти
- Розбираємо модель продажу міні-продукту – як заробляти без складних воронок та довгих прогрівів
- Як виглядає структура успішного запуску
- Формула працюючої стратегії – що потрібно для швидкого запуску та чому 90% людей роблять це неправильно
Ти будеш чітко розуміти, який міні-продукт варто запускати, хто твоя цільова аудиторія та як виділитися серед конкурентів на ринку.
Ти зрозумієш чітку систему створення рекламних креативів, зможеш тестувати різні варіанти та знайти ті, що приносять продажі.
Ти знатимеш основи ТР, зможеш запустити свою першу кампанію без зайвих витрат і побачити результати вже після запуску.